Chevremont 2 blijft winnen en mag blijven dromen van promotie.

1 maart 2024 11:45

Het 2e elftal heeft de inhaalwedstrijd thuis tegen UOW’02 met 3-2 gewonnen. Op sportpark D’r kaffeberg hadden de mannen van trainer Jeroen Westerhof met name de eerste helft, weinig moeite met UOW. Sander Janssen, Micky Bouchaut en Ashwin Thiyegesu scoorden al voor rust voor Chevremont.

in de tweede helft kwam UOW beter in de wedstrijd en wist het verschil nog terug te brengen tot een doelpunt. Chevremont kreeg echter ook kansen om de score verder uit te breiden. Zo zag linksback Roger Janssen zijn schot via de doelman tegen de kruising belanden.

Chevremont blijft door de overwinning koploper met 27 punten uit 10 wedstrijden. FC Kerkrade West staat 2e met het zelfde aantal punten maar wel met een wedstrijd meer.