Walk of Olympia

Walk of OLympia

"Chevremont is een club met een rijke historie waar talloze leden op allerlei gebied en belangloos aan hebben bijgedragen. Maar al te vaak worden mensen die ons helaas op enig moment ontvallen zijn niet altijd blijvend herdacht. Daar willen wij met dit initiatief graag verandering in brengen.

Walk of Olympia is een "pad" tussen de ingang van het sportpark en de kantine waar een 'herdenkingstegel' kan worden aangevraagd. Een daarvoor bestemde commissie zal de aanvraag in behandeling nemen. De eerste tegel werd gelegd op zondag 24 oktober jl.

Indien er interesse is voor een herdenkingstegel kan deze aangevraagd worden door een mail te sturen naar Rene Leurs