Overschrijven

Overschrijving naar RKVV Chevremont

Indien je overschrijving naar RKVV Chevremont wenst, vul dan het inschrijvingsformulier in. Vul op het formulier je KNVB relatienummer in (als je dit weet), maar vermeld in elk geval de naam van de vereniging waar je vandaan komt. De afhandeling verloopt verder digitaal tussen oude vereniging, RKVV Chevremont en de KNVB.

Indien je geen (financiële) verplichtingen meer hebt bij je oude vereniging en je voldoet aan de overschrijvingsvoorwaarden van de KNVB, dan wordt je overschrijving digitaal door de vereniging waar je vandaan komt en door RKVV Chevremont goedgekeurd en afgehandeld in het KNVB programmna Sportlink.

Klik hier om naar het inschrijvingsformulier te gaan.
Lever het volledig ingevulde formulier (2 bladzijden) in bij het bestuur.

Overschrijving van RKVV Chevremont naar een andere vereniging
Als je overschrijving wenst naar een andere vereniging, dan kun je je bij je nieuwe vereniging melden. Als je geen (financiële) verplichtingen meer hebt bij RKVV Chevremont dan zullen we je overschrijving digitaal goedkeuren.

Wat valt onder (financiële) verplichtingen?
* Je contributie dient volledig voldaan te zijn tot het einde van het seizoen (t/m 30 juni)
* Je hebt geen openstaande boetes etc. bij onze vereniging
* Je hebt bezittingen van onze vereniging ingeleverd (wedstrijd-, trainingskleding, tassen etc.)

Informatie vanuit de KNVB

Digitaal overschrijven voor spelers in de B-categorie is vanaf 7 december 2015 gelanceerd. Hierdoor is het niet meer nodig bij een verzoek tot overschrijving de papieren overschrijvingsformulieren in te vullen en naar de KNVB te sturen. Elke speler in het amateurvoetbal kan de overschrijving digitaal laten regelen door zich te melden bij de nieuwe vereniging. Met behulp van Sportlink Club wordt de overschrijving dan in gang gezet.

Vanaf heden worden – met uitzondering van de pupillen- alle overschrijvingen alleen nog maar toegestaan voor het volgende seizoen (seizoen 2016/'17). Dit noemen wij de reguliere overschrijvingsperiode. Deze loopt van 5 maart tot en met 15 juni 2016. Op 15 juni 00:00 uur sluit de overschrijvingstermijn en gaat de dispensatieperiode weer in.
Al deze overschrijvingen worden door de verenigingen digitaal ingediend. Het papieren overschrijvingsformulier is hierbij niet meer nodig.

Hoe gaat het in zijn werk?

Het digitaal overschrijven is ingebouwd in de Ledenbeheer-module in Sportlink Club. De speler die wil overschrijven naar een andere vereniging gaat naar deze vereniging toe om zich aan te melden.

• Bij aanmelding van een speler bij zijn nieuwe vereniging, wordt deze speler met ingang van het nieuwe seizoen overgeschreven naar de nieuwe vereniging.
  • De oude vereniging kan zien dat er een overschrijvingsverzoek loopt.
  • Alle overschrijvingsverzoeken worden door de KNVB verzameld en op 1 juli automatisch doorgevoerd.
  • Als er geen blokkade is wordt de speler tegelijkertijd afgemeld bij de oude vereniging als lid.
  • Als er wel een blokkade is dan moet deze eerst worden opgeheven. In de reguliere periode is dit alleen nog maar een financiële blokkade.

Alle overschrijvingen die tussen 5 maart en 15 juni worden ingediend, worden dus niet eerder dan 1 juli 2018 in Sportlink doorgevoerd.