Didier Shell eerste zomer aanwinst voor Chevremont.

21 februari 2024 12:45

Didier Shell is de eerste zomer aanwinst voor het seizoen 2024/2025. De aanvallende middenvelder komt over van Evv uit Echt. Het 20 jarige talent kiest bewust voor Chevremont omdat de club ruimte bied voor talent uit de regio.

Didier begon met voetballen bij 'buurman' Rkvv Haanrade en vertrok op jonge leeftijd naar de Jeugdafdeling van Roda JC en vervolgens naar Evv uit Echt.

In de tijd bij Roda JC werkte de middenvelder al eerder samen met onze huidige trainer Rene Trost. Bij Evv speelde Shell in de O23 en het eerste elftal. Dit seizoen kwam de middenvelder tot nu toe al tien keer in actie voor de hoofdmacht van de club uit de vierde divisie.