Even voorstellen: onze nieuwe fysiotherapeut Roy Janssen

21 augustus 2023 16:15

Beste leden van VV Chevremont,

Mijn naam is Roy Janssen en komend seizoen ben ik de nieuwe fysiotherapeut van VV Chevremont. Het is een eer voor mij om deel uit te mogen maken van deze gewaardeerde voetbalclub en ik sta te popelen om bij te dragen aan het succes, zowel op als buiten het veld.

De afgelopen weken heb ik al kennis gemaakt met de spelers en staf van het eerste elftal. In de loop van de weken wil ik ook de andere teams ontmoeten en mij persoonlijk voorstellen.

Als fysiotherapeut met een passie voor sport en ervaring in blessurepreventie, revalidatie en algeheel welzijn, ben ik hier om ieder van jullie te ondersteunen bij het ontwikkelen en het behouden van de fysieke gezondheid. Via deze weg wil ik jullie dan ook op de hoogte brengen dat jullie gebruik kunnen maken van de gratis inloopmomenten op dinsdag en vrijdag tussen 18:30 en 20:00 uur.

Als je geblesseerd bent of vragen hebt, spreek mij gerust aan op de club of neem contact op via e-mail op [email protected] of telefonisch op +31 6 82 81 81 37.

Tijdens de inloopmomenten zal ik dan de blessures onderzoeken of behandelen en vragen beantwoorden.

Ik kijk ernaar uit om ieder van jullie te leren kennen en fit te houden of te maken tijdens het komende seizoen!

Hartelijke groeten,

Roy Janssen