vernieuwde selectie start voorbereiding op zondag 30 juli.

3 juli 2023 16:30

De eerste training van het nieuwe seizoen staat gepland op zondag 30 juli. Om 10.30uur zal de vernieuwde selectie, onder leiding van het nieuwe trainersduo Rene Trost en Patrick Wijnhoven hun opwachting maken op sportpark D'r Kaffeberg. Chevremont kende een drukke 'transferperiode'. Acht spelers hebben de club verlaten en kozen voor een nieuwe uitdaging terwijl er elf nieuwe spelers werden aangetrokken.

'Een frisse wind'  komend seizoen. Chevremont kiest er bewust voor om (eigen) talent een kans te bieden in de eerste klasse. Ook is er bewust voor gekozen om met een grotere selectie aan de voorbereiding te beginnen. Er zullen een aantal spelers vanuit de jeugd en het 2e elftal aan de selectie toegevoegd worden.

De selectie ziet er als volgt uit:

Doel: Twan Roex, Shaughn Prickarts (2e elftal), Aryan Krutzen (eigen jeugd)

Verdediging: Roy Bejas, Bastin Spel, Casper Robijns, Luc Roex,  Jessin Elie (eigen jeugd), Sven Meijers (LHC), Lars Schäfer (vv Schaesberg), Raf Copier (bekkerveld)

Middenveld: Daniel Meijer, Bjorn Dautzeberg, Ibrahim Kamala (eigen jeugd), Ravin Thiyegesu (vv Schaesberg), Scott Vienerius (Kvc Oranje), Randy Eberhard (WDZ), Samuel Nygaard (Roda JC)

Aanval: Tim Blättler, Duncan Didden, Calvin Römer, Ashwin Thiyegesu (vv Schaesberg), Cyliano cicilia (vv Schaesberg), Chendrino Cicilia  (vv Schaesberg), Raf Struijk (Fortuna Sittard)

Technische staf:
Rene Trost, Hoofdtrainer (Roda JC)
Patrick Wijnhoven, Assistent trainer (Chevremont, 2e elftal)
Henk Krutzen, Teammanager
Sieb Dijkstra (Keeperstrainer)

Ook fysio/verzorger Ron Coerver heeft aan het einde van het afgelopen seizoen de club na jarenlange trouwe dienst verlaten. De club verwacht op zeer korte termijn een nieuwe fysio/verzorger te kunnen presenteren.

Tevens zal ook het oefenprogramma op korte termijn bekend gemaakt worden.