8 februari 2023 11:30

Kerkrade - VV Chevremont is door de VriendenLoterij onlangs verrast met een cheque van 1500 euro. Die kreeg de club in het kader van de actie โ€˜Scoren voor je verenigingโ€™.

Bij de VriendenLoterij hebben deelnemers de mogelijkheid om voor een zelfgekozen organisatie mee te spelen. Hierbij gaat minimaal veertig procent van de inleg van de deelnemer direct naar de eigen gekozen club, vereniging of stichting.

VV Chevremont benaderde leden met de vraag of zij voor hun voetbalvereniging mee willen spelen met de VriendenLoterij.

De vijf clubs, verenigingen of stichtingen die de meeste nieuwe deelnemers aandragen, winnen een extra geldbedrag. „Een win-win dus voor VV Chevremont, omdat ze nu inkomsten genereren uit de deelnemers van de VriendenLoterij die voor hen meespelen én deze cheque van 1.500 euro hebben gewonnen”, aldus een woordvoerder van VriendenLoterij.

Bron: De Limburger
Foto: De vriendenloterij