📢 𝕁𝕠𝕙𝕟 𝕓𝕖𝕕𝕒𝕟𝕜𝕥!! 📢 𝐠𝐞𝐳𝐨𝐜𝐡𝐭! 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐝𝐢𝐨𝐧𝐒𝐩𝐞𝐚𝐤𝐞𝐫 (𝐞𝐧 𝐯𝐫𝐢𝐣𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐠𝐞𝐫𝐬!)

7 september 2022 8:45

Beste leden,

Onlangs heeft ons zeer gewaardeerde (voormalig bestuurs) lid & adviseur John Sauren te kennen gegeven vanaf dit seizoen niet meer de stadionspeaker te zullen/kunnen zijn. John heeft jarenlang op vaak hilarische en onnavolgbare wijze deze taak ingevuld. Helaas nopen o.a. lichamelijke ongemakken hem nu daarmee te stoppen.
Wij betreuren dit ten zeerste en zijn John zeer dankbaar en erkentelijk dat hij ook dit al die jaren voor de club heeft willen doen!

Ook 'good old' kind van de club Frans Wetzels heeft aangegeven dat hij liever niet langer aan de entree wil staan bij de thuiswedstrijden van ons vlaggenschip. Frans, eveneens tientallen jarenlang bestuurslid en vrijwilliger pur sang op allerlei gebieden, wil een stapje terug doen. Dat begrijpen wij volledig en zijn dankbaar voor alle jaren dat we op hem mochten tellen!

Nu deze twee club-iconen besloten hebben te stoppen zijn we uiteraard op zoek naar mensen die bereid zijn deze vrijgevallen taken op zich te nemen. Het betekend elke 14 dagen 2, 2,5 uurtjes in touw zijn voor de club en zo een substantiële bijdrage leveren aan de uitstraling van de club in het algemeen en de wedstrijden van ons vlaggenschip in het bijzonder.

Lijkt het je wat, vind je het leuk en wil je ons best helpen? meldt je dan a.u.b. bij mij en we gaan er gewoon eens over brainstormen.

Namens het bestuur,
Ben Paulissen