Oefenzeges voor Chevremont 1 en 2, debuut voor jeugdspelers JO17.

28 augustus 2022 15:00

Het eerste en het tweede elftal hebben vandaag een oefenzege geboekt. Het tweede elftal wist een 2-0 achterstand knap om te buigen in een 3-2 overwinning. Micky, Mahdi en Giovanni Vreuls wisten het net te vinden. JO17 Ryan Herberichs Maakte vandaag zijn debuut bij de senioren. De verdediger kreeg van trainer Patrick Wijnhoven een basisplaats in defensie van Chevremont.

Het eerste elftal won thuis met 6-3  van 3e klasser sv Hulsberg. Duncan Didden (2x), Tim Blattler(2x), Rodney Klinkenberg en Roy Wetzels zorgden voor de doelpunten.

In de tweede helft mochten JO17 spelers Kenzo Finken (foto) en Jeremy Potgens hun debuut maken bij het eerste elftal.

Aanstaande dinsdag (19.30 uur) speelt het 2e elftal thuis een oefenwedstrijd tegen Weltania.

Komend weekend starten de bekerwedstrijden voor de senioren teams.