Help de club vooruit.. vrijwilligers gezocht!

11 februari 2022 15:30

Het bestuur is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de club van extra financiƫle injecties te voorzien!

Een van deze mogelijkheden is om 1 keer per maand (12 maanden per jaar) met 3 teams van 2 à 3 personen de RD4 te helpen met het inzamelen van oud papier.
Het betreft een project voor de toekomst. We staan namelijk momenteel als 1e reserve genoteerd. Het kan derhalve nog even duren, echter ook snel gaan.

Het gaat dus slechts om 1 x per maand een paar uurtjes. Bovendien willen we liefst een zo groot mogelijke groep creëren zodat niet steeds dezelfde mensen aan hoeven te treden ( tenzij zij dit wel willen uiteraard)
De dames en heren die de club zo willen steunen en letterlijk een stapje extra willen doen melden zich a.u.b. bij Bjorn Oerlemans bjornoerlemans@vvchevremont