Extra informatie hervatten competitie voetbal, toeschouwers weer welkom!

28 januari 2022 11:45

Beste leden en supporters,

We mogen weer ‘gaan voetballen’ en de competities worden weer hervat! Ook mogen er weer toeschouwers aanwezig zijn bij de trainingen en wedstrijden. Dit is natuurlijk zeer goed nieuws, echter zijn er helaas wel nog steeds een aantal regels/maatregelen waar iedereen zich aan dient te houden!

Buiten:

- 1,5 mtr afstand
- QR code bij t betreden van binnen locaties
- bij (gezondheid)klachten blijf thuis

Binnen:

- QR-Code
- 1,5 mtr afstand
- mondkapje verplicht (lopen, afhalen etc)
- verplichte zitplaats (zonder mondkapje)
- bij (gezondheid)klachten blijf thuis
- kantine/ sportcomplex geopend tot MAX 22.00 uur

Deze maatregelen/ richtlijnen zijn 🅽🅸🅴🆃 door onze vereniging bepaalt maar zijn landelijk door
Het kabinet en het RIVM vastgesteld. Hier moeten wij ons als vereniging dus ook helaas aan houden. samen dragen we de verantwoordelijk dat deze regels worden nageleefd. We hopen op jullie begrip en medewerking in deze.  Op de foto staat nog evt aanvullende informatie.

Indien er nog vragen zijn kunnen die gericht worden aan ons secretariaat: [email protected]

Hopelijk kunnen we snel weer naar het “oude normaal”.