Corona: ALLE Wedstrijden van de jeugdafdeling aanstaande zaterdag AFEGLAST!

2 december 2021 9:30

v.v. Chevremont heeft voor aanstaande zaterdag 4 december ALLE wedstrijden AFGELAST!
Bij een aantal teams zijn er helaas spelers die 'te maken' hebben met COVID-19 virus en/of in quarantaine zitten door in ‘aanraking’ te zijn geweest met een positief getest persoon waardoor er (te) weinig spelers zijn om te kunnen voetballen.

Als Vereniging willen we tevens onze overige jeugdleden alsmede onze vrijwilligers in bescherming nemen en geen onnodig (groter) risico te lopen op besmetting.
ook bij andere verenigingen is het COVID-19 VIRUS helaas toegeslagen. een aantal tegenstanders heeft al laten weten dat de geplande wedstrijden aanstaande wedstrijden niet te kunnen spelen!

Op zondag 5 december zijn inmiddels de wedstrijden van het eerste, tweede en het dames team afgelast.

De activiteiten die op het progamma stonden in de maand december zijn door de verscherpte corona maatregelen inmiddels ook  gecanceld.

In deze bizare tijd staat de gezondheid van al onze leden en vrijwilligers op de eerste plaats. Iedereen binnen onze vereniging die verantwoordelijk is wil uiteraard niks liever dan voetballen maar in deze tijd staat gezondheid voorop. We hopen op jullie begrip en blijf vooral gezond!