V.V. Chevremont opent officieel 'Walk of Olympia'.

25 oktober 2021 15:00

Voetbalvereniging Chevremont heeft afgelopen zondag onder grote belangstelling een officieel begin gemaakt aan de 'Walk of Olympia'.

"Chevremont is een club met een rijke historie waar talloze leden op allerlei gebied en belangloos aan hebben bijgedragen. Maar al te vaak worden mensen die ons helaas op enig moment ontvallen zijn niet altijd blijvend herdacht. Daar willen wij met dit initiatief graag verandering in brengen" aldus voorzitter Ben Paulissen.

Om te vervolgen "In februari j.l. overleed dhr. Will Ploum,tegel_met_naam_2.jpg
een zeer gewaardeerd lid die decennia lang aan talloze evenementen en jubilea zijn steentje bijdroeg en van het zeer succesvolle 100-jarig jubileum zelfs voorzitter was van het organisatiecomité. Voor ons zeker een lid om te blijven herinneren!" Samen met zijn weduwe
en onder grote belangstelling van familie en vrienden, onthulde initiatiefnemer René Leurs de eerste steen. De familie Ploum was onder de indruk en dankte Chèvremont voor dit prachtige gebaar. "We willen recht doen aan zij die deze club gemaakt hebben tot wat hij nu is. Opdat ze nooit vergeten worden!" besluit Paulissen.