Dit was het weekend: 3e, 4e en Dames elftal naar tweede bekerronde

20 september 2021 13:00

Het derde elftal wist gisteren (zondag 19 sept.) een 0-2 achterstand om te buigen in een 5-2 overwinning. Lambert van de Bosch, Jimmy klein, frank Swagers, Jens Eck en Rogier Wiertz wisten het net te vinden in de derby tegen LHC. met drie overwinningen op rij is het derde elftal verzekerd van een plek in de tweede bekerronde.

Het vierde elftal speelde ook tegen een team van LHC, maar speelde een uitwedstrijd en speelde met 1-1 gelijk. Doelpuntenmaker was Jip Jansen. Met zeven punten uit drie wedstrijden zal ook de naam Chevremont 4 tijdens de loting voor de tweede ronde op het formulier verschijnen.

De Dames hadden eveneens genoeg aan een gelijkspel om de tweede ronde te bereiken en dat punt werd tegen ST Caesar/IVS behaald: 2-2 Atlanta Oligschlager en Britney Simons scoorde voor de Chevremont vrouwen.

het eerste en het tweede elftal beleefde een voetbalzondag om snel te vergeten. Beide teams gingen hard onderuit bij Sportclub'25 (6-1) en het tweede elftal bij woander Forest (5-0). Beide teams zijn uitgeschakeld in het bekertoernooi.

komend weekend begint de competitie. Op zaterdag om 20.00 uur trapt het eerste elftal thuis af tegen De Ster uit Stein. Op zondag volgen de andere senioren teams. Het vierde elftal begint een week later aan de competitie.