Jaarvergadering: nieuw bestuur officieel geinstaleerd

10 september 2021 21:45

Tijdens de jaarvergadering is het 'nieuwe bestuur' geïnstalleerd. Ben Paullissen is de nieuwe voorzitter. Hij volgt Martin Stevens op. Naast de herkiesbare leden, Ruud Erkens, Frits Janssen en Marcel Kousen zijn er maar liefst tien nieuwe bestuursleden gekozen.

Het nieuwe  bestuur bestaat uit:  Ben Pauilissen (voorzitter), Bryan van Putten (vice voorzitter), Roger Janssen (penningmeester), Marcel Koussen (2e Penningmeester), Frits Janssen (secretaris) en  Rik Engelenburg (2e secretaris), Ruud Erkens (wedstrijdsecretaris senioren), Rene Leurs (wedstrijdsecretaris Jeugd), Pascal Leers (activiteiten), Marco Hovens (accomodatie), Ron Swinckels (kledingcommissie), Jarno Swinckels (socialmedia en websitebeheer), Bjorn Oerlemans (Energie beleid, scholenplan)

Het nieuwe bestuur bedankt alle bestuursleden die zich in het in het verleden voor de vereniging hebben ingezet en beloven hun uiterste best te doen de club richting een gezonde en sportieve toekomst te loodsen.