Uitnodiging leden voor de jaarvergadering

31 juli 2021 10:00

Geachte leden,

Het bestuur nodigt alle Leden (vanaf 18 jaar) uit voor de jaarvergadering van onze vereniging. Deze wordt gehouden op Vrijdag 10 september a.s. in het Olympia-home aan de Kaffebergsweg 4. Aanvang 20:30 uur.

Agenda:

1. Opening
  2. Jaarverslag seizoen 2019/2020
  3. Financieel overzicht penningmeester 19/20 , tevens toelichting op 20/21.
  4. Verslag kascontrolecommissie
  5. Aftredende en herkiesbare bestuursleden
  6. Vooruitblik seizoen 2021/2022
  7. Rondvraag
  8. Sluiting

Verkiezing bestuursleden:

Aftredend  zijn de volgende bestuursleden: Martin Stevens (niet herkiesbaar) Jupje Laven ( niet herkiesbaar) Frans Wetzels ( Niet herkiesbaar) Frits Janssen ( herkiesbaar)

Kandidaat- bestuursleden: Ben Paulissen / Bjorn Oerlemans / Bryan V Putten / Jarno Swinckels / Marco Hovens / Pascal Leers / René Leurs / Rik Engelenburg / Roger Janssen / Ron Swinckels.

Voor kandidaat-bestuursleden geldt het volgende:

Ingevolge art. 10 van het huishoudelijk reglement moet een door de leden gestelde nieuwe kandidaat      voor een bestuursfunctie door tenminste vijf stemgerechtigde leden schriftelijk worden gesteund, terwijl voor iedere kandidaatstelling is vereist, dat deze vergezeld gaat van een schriftelijke verklaring van de kandidaat, dat hij een eventuele benoeming zal aanvaarden. Verklaringen zijn verkrijgbaar bij het secretariaat en kunnen  worden ingediend bij de secretaris.

Wij hopen op uw komst.

Beleefd uitnodigend,