Gelijkspel tussen Chevremont en Sportclub'25, Debuut JO19-1 speler Duncan Didden

4 juli 2021 13:15

Ons eerste elftal is na een lange periode zonder voetbal de oefencampagne begonnen met een doelpuntrijk gelijkspel. Op sportpark D'r Kaffeberg speelden de blauw-witten met 3-3 gelijk tegen Sportclub'25. De doelpunten werden gescoord door Daniƫl Meijer (2x) en Bryan Jacobs.

Eindelijk "rolde de bal weer" en was er nog meer mooi nieuws..

De pas 18 jarige Ducan Didden maakte vandaag zijn debuut in het eerste elftal. De JO19-1 speler kwam halverwege de tweede helft binnen de lijnen.

Volende week zaterdag 10 juli speelt Chevremont de volgende oefenwedstrijd. Dan is op D'r Kaffeberg sv Meerssen de tegenstander. Aanvang 18.30uur.

Ga naar de wedstrijd details