Voetbalvereniging Chevremont

Kamyar Baroshi(24) komt middenveld van Chevremont versterken.

1 mei 17:45  Chevremont heeft zich voor komend seizoen versterkt met de allround middenvelder Kamyar Baroshi. De 24 jarige Technisch begaafde voetballer komt over van EHC Hoensbroek.meer »

45x gelezen

Chevremont verliest bij De Ster met 5-1

29 april 9:15   Chevremont heeft gisteren niet kunnen winnen bij De Ster uit Stein. Het verloor uiteindelijk met 5-1. Het werd een middag om snel te vergeten. meer »

57x gelezen

Spectakelstuk eindigd onbeslist: JO19 knokt zich terug en pakt punt in slotfase.

26 april 12:45  Chevremont en FC Landgraaf hebben donderdag avond in een waar spectakelstuk gelijk gespeeld. Op Sportpark Dโ€™r Kaffeberg werd het 3-3. Raf Struijk en Jesse Hellebrand (2x) scoorden voor Chevremont.meer »

290x gelezen

Chevremont wint thuis van sportclub Susteren met 3-0

22 april 22:45  Chevremont heeft thuis tegen Susteren wederom een overwinning geboekt. Op sportpark Dโ€™r Kaffeberg werd het 3-0 in het voordeel van onze blauw-witten. Ashwin Thiyegesu en Tim Blattler (2x) scoorden voor Chevremont.

69x gelezen

๐™ˆ๐™š๐™ž๐™™๐™š๐™ฃ ๐™ค๐™ฅ๐™œ๐™š๐™ก๐™š๐™ฉ! ๐“ฆ๐“ฒ๐“ณ ๐”ƒ๐“ธ๐“ฎ๐“ด๐“ฎ๐“ท ๐“ณ๐“ธ๐“พ! ๐Ÿซต

18 april 10:00  Chevremont gaat weer uitbreiden en daarom zijn we opzoek naar (vrouwelijke) versterking! Wil jij graag (leren) voetballen in een nieuw, leuk en gezellig team? Of wil je eerst gewoon even proberen en weten of je het leuk vind? Meld je dan nu aan en kom een maand lang GRATIS meetrainen!! 𝘖𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘯 14 𝘫𝘢𝘢𝘳? 𝘖𝘰𝘬 𝘨𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘦𝘮! 𝘖𝘰𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘥𝘦 𝘋𝘢𝘮𝘦𝘴1 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘸𝘦 𝘰𝘱𝘻𝘰𝘦𝘬 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘵𝘦𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 โšฝ๏ธ aanmelden of meer informatie: [email protected]

75x gelezen

Chevremont boekt belangrijke zege in de uitwedstrijd tegen SHH.

15 april 9:30  Chevremont heeft op bezoek bij SHH uit Herten drie hele belangrijke punten behaald. Het werd 4-2 in het voordeel van Olympia. Calvin Romer (2x), Daniel Meijer en Tim Blattler scoorden voor Chevremont. meer »

354x gelezen

Ga naar archief