Chevremont 2 verder op promotiekoers na monsterzege tegen Schinveld

22 maart 2024 8:00

Het 2e elftal blijft koersen op promotie.. Nadat afgelopen zondag de derby tegen buurman Kvc Oranje met 2-1 werd gewonnen verpletterden de mannen van trainer Jeroen Westerhof Schinveld met maarliefst 8-0. De doordeweekse uitwedstrijd was een inhaalduel.

Ashwin Thiyegesu was met drie doelpunten het meest doeltreffend, Raf Struijk en Ahmed Jimaale scoorden beide 2x, Cyliano Cicilia bepaalde de eindstand uiteindelijk op 0-8.

het 2e elftal heeft nog zes wedstrijden te gaan en is momenteel nog steeds de koploper in de res.klasse 3.