Vacatures

Horecamedewerker

24-06-2021

VACATURE kantinebeheerder vv Chevremont

VV Chevremont is op zoek naar een kantinebeheerder. De kantine is het kloppend hart van de vereniging, voor zowel leden, sporters en supporters. Voor, tijdens en na trainingen en wedstrijden is de kantine geopend voor versnaperingen uit de bar en de keuken. Daarnaast is VV Chevremont een bruisende club waar tal van, niet persé voetbal-gerelateerde, evenementen georganiseerd worden.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste kantinebeheerder die staat te springen om de leden en bezoekers van VV Chevremont te voorzien van alle horeca gemakken tijdens (sport)evenementen.

Wat is het takenpakket?
 Je zorgt voor de perfecte beleving in het clubhuis tijdens evenementen. Je bent een luisterend oor voor gasten, tapt een lekker biertje en serveert snacks uit de keuken.
 Je zorgt voor de voorraad, aangeschaft bij partners en sponsoren van de club.
 Tijdens de bardiensten stuur jij het personeel aan en durf je de leiding te nemen. Ook denk je actief mee over het werven van personeel en vrijwilligers voor bardiensten.
 Je neemt je verantwoordelijkheid als aanspreekpunt in het clubhuis en je neemt beslissingen in het belang van de club.
 Je denkt creatief mee over evenementen, kwaliteitsverbeteringen en assortimenten.
 Tijdig aanwezig zijn en na de laatste activiteit de kantine netjes achterlatend.

Welke voorzieningen zijn er?
VV Chevremont biedt de kantinebeheerder alle faciliteiten die er nodig zijn om het clubhuis optimaal te kunnen runnen, waaronder onder andere:
 Een clubhuis voorzien van bar en keuken.
 Ruime aanloop door o.a. 350 leden actieve leden verdeeld over meerdere jeugd en senioren elftallen.
 Meerdere evenementen georganiseerd door een activiteitencommissie.
 Samenwerkingen met diverse top leveranciers voor het samenstellen van een sportief en gezellig assortiment food & drinks.

Wat zijn de verdiensten?
Inzake de vergoeding spreekt het clubbestuur de wens uit dit uitsluitend in samenspraak met het potentiële beheer overeen te komen.

Interesse?
Contactpersoon: Bryan van Putten