Chevremont verliest bij Venlosche Boys

5915BV
VENLO
tel. 077-3511534

Chevremont is de laatste periode slecht gestart, door de uitwedstrijd bij Venlosche boys te verliezen. We begonnen niet goed aan de wedstrijd, waarin we al vrij snel op achterstand kwamen door een eigen doelpunt van Casper, hij verwerkte de lage voorzet ongelukkig in het eigen doel, 1-0.

Tim scoorde de gelijkmaker, maar het doelpunt werd onterecht afgekeurd wegens buitenspel. Eloy scoorde vervolgens de gelijkmaker uit een vrijetrap, 1-1. De wedstrijd golfde op en neer, waarna Brian ons op voorsprong had kunnen schieten uit een penalty. Helaas vloog de bal over het doel, waardoor er met 1-1 ruststand de kleedlokaal werd opgezocht.

In de 2e helft kwam Venlosche Boys al snel op voorsprong, uit een makkelijk gegeven strafschop (2-1). En op het moment dat Chevremont de wedstrijd leek te kantelen, viel de 3-1. Chevremont was geknakt en kon zich niet meer oprichten. Waardoor Venlosche Boys makkelijk kon uitlopen naar 5-1.

Helaas werd er te weinig spirit geleverd vandaag, hopelijk kunnen de mannen zich volgende week weer revancheren, dan staat de uitwedstrijd tegen bsvlimburgia op het programma