Chevremont vergeet tegen EFC zichzelf te belonen.

23 april 2023 19:30

Chevremont is er niet in geslaagd om uit bij EFC te winnen, met name omdat er een legio kansen niet werden benut. In een redelijk gelijkopgaande eerste helft, kregen beide ploegen een aantal mogelijkheden om de score te openen. Echter gescoord werd er niet door beide ploegen.

In de tweede helft kreeg EFC de eerste kans, die door Twan Roex onschadelijk werd gemaakt. Daarna kreeg Chevremont zeker 4 x een 100 procent kans om de wedstrijd te beslissen. Helaas vergaten we de drie punten mee te nemen naar Kerkrade, waardoor de wedstrijd onbeslist bleef.

Zonde want we hadden (wederom) meer verdient, daardoor dient Chevremont in de resterende 4 wedstrijden nog vol aan de bak te gaan, om zich volledig veilig te kunnen spelen.

Volgende week zondag dient thuis tegen Volharding, definitieve handhaving gerealiseerd te worden.