π™ˆπ™šπ™™π™šπ™™π™šπ™‘π™žπ™£π™œ 𝙫𝙖𝙣π™ͺπ™žπ™© π™π™šπ™© π™—π™šπ™¨π™©π™ͺπ™ͺ𝙧:

31 augustus 2022 14:30

beste leden,

met deze β€˜nieuwsbrief’ willen wij jullie over een aantal zaken informeren.

π‘πžπ πžπ₯ 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐊.𝐍.𝐕.𝐁. is dat tijdens wedstrijden geen glaswerk gebruikt mag worden. Daar horen uiteraard ook flesjes bier/fris bij en derhalve hebben wij het kantinepersoneel nogmaals verzocht op deze momenten enkel uit plastic of karton te schenken.

Afspraak binnen onze vereniging is dat er geen geen drankbriefjes gemaakt worden. De consumptie dient direct afgerekend te worden. De club biedt daarvoor diverse mogelijkheden aan zoals betalen met penningen, contant geld of door middel van pinnen.

Afgesproken is ook dat men binnen de poorten van onze club van het meegebrachte vervoersmiddel afstapt en te voet naar de betreffende stalling loopt. Let daar op a.u.b..  Dit geldt vanzelfsprekend niet voor gehandicaptenvervoer.

𝙄𝙣 π™π™šπ™© π™–π™‘π™œπ™šπ™’π™šπ™šπ™£:

Er is niet alleen bij onze vereniging, maar in de gehele maatschappij en aldaar ook op alle gebieden, een tekort aan personeel. Wij hebben de grootst mogelijke moeite om voldoende vrijwilligers te vinden om zodoende de service en kwaliteit te kunnen bieden die jullie verdienen en van ons mogen verwachten. In dit kader spreekt het bestuur binnenkort alle (senioren)teams persoonlijk aan met het verzoek om binnen het team bespreekbaar te maken of er bijvoorbeeld bereidheid is een paar dagen/avonden per jaar 'kantine-dienst' te draaien.

Het spreekt uiteraard voor zich dat je niet persé bij een team hoeft te horen en je aangeboden hulp ook voor elders dan kantine mag zijn om je steentje bij te dragen. Maak het gewoon bij een bestuurslid kenbaar.

Problemen oplossen doe je samen. 'Samen' betekend namelijk het creëren van betrokkenheid, verbondenheid, saamhorigheid en het minimaliseren van problemen. Laten we stoppen enkel problemen te benoemen, laten we beginnen ze samen aan te pakken en op te lossen.

Om in de toekomst onduidelijkheden ten aanzien van welke persoon je over een bepaald thema/probleem moet aanspreken te voorkomen, hangt er vanaf nu een organigram in de kantine. Dit is namelijk de kortste en meest duidelijke weg het onder de aandacht te brengen en op te lossen.

Onlangs ontkwamen we er niet aan de contributie te verhogen. Deze impopulaire maatregel was nodig omdat de club, door een flexibel energiecontract, dit jaar met enorm gestegen kosten te maken heeft. De energiekosten blijven echter stijgen waardoor deze verhoging inmiddels de lading ook al niet meer dekt. Desalniettemin kiest het bestuur er nu niet voor om wederom bij de leden aan te kloppen, moeten jullie daarom helaas wel alvast mededelen dat het beleid ten aanzien van de energie in de komende wintermaanden aangepast zal moeten worden. Momenteel onderzoeken wij met instanties zoals de woonwijzerwinkel hoe wij de kosten verantwoord kunnen reduceren en het gebruik optimaliseren. We zullen snel laten weten hoe we dit gaan aanpakken.

Is er ook goed nieuws? Jazeker, wij zijn van mening wel. Door mooie initiatieven, positieve respons van de leden op allerlei activiteiten, massieve ondersteuning door een aantal zeer welwillende en zeer gewaardeerde sponsoren en niet op de laatste plaats ook dankzij de teams zelf, die hielpen sponsoren te werven; mogen wij nu wereldkundig maken dat de nieuwe tenues voor alle teams, zowel jeugd als senioren besteld zijn!

Straks heel 'Òs Sjevémet' in witte broek en blauwe trui te zien spelen, dat is toch prachtig!?.

Trots en met de borst fier vooruit SAMEN de toekomst in; want WIJ zijn Olympia!

Namens het bestuur,

Ben Paulissen, voorzitter vv Chevremont