Selectie nieuws: nieuwkomers en de spelers die ons verlaten.

1 juli 2022 20:00

Het seizoen is ten einde, de overschrijvingsperiode gesloten en de vakantie periode aanstaande.. Dit betekend dat ook bij Chevremont een aantal spelers hun 'geluk' ergens anders gaan zoeken, juist een stapje 'terug' doen of terug keren op hun 'oude nest'. In ieder geval willen we iedereen die, om wat voor redenen ook, onze club gaat of al heeft verlaten heel veel succes en plezier wensen en hartelijk bedanken voor de getoonde inzet het afgelopen jaar of jaren!

onze trainer Rob Pierik aan het woord:
"Helaas gaan ons aan het eind van het seizoen maarliefst 7 spelers verlaten.
Eloy Cox en Boyd Joosten hadden al in een vroeg stadium laten weten, dat ze zouden vertrekken naar respectievelijk Schaesberg en Heksenberg. Melvin Senden vertrekt naar zijn oude liefde, FC Hoensbroek. Lars Wolters gaat na jarenlang op het 1e elftal gespeeld te hebben, nu op het 3e elftal van Chevremont spelen en Bo Blankenhagen gaat zijn geluk beproeven bij Hellas.
Roan Schlupp gaat studeren in Breda en kan het voetballen bij Chevremont niet meer combineren.
Sven Meijers gaat een stapje terug doen, hij gaat spelen bij LHC.
Wij bedanken de jongens voor hun inzet voor de afgelopen jaren en wensen hun nog veel voetbalplezier toe.

Hierdoor zal de selectie van Chevremont flink vernieuwd gaan worden. Nieuwkomers zijn;

Roy Wetzels, hij is 32 jaar oud.
Hij woont in Kerkrade met zijn vriendin Cherryl. Hij heeft een zoontje, 3 jaar oud genaamd Xenn en een dochtertje, 1 jaar oud zij heet Nona.
Hij werkt als docent LO bij BCPL, locatie Holz.
Roy: 'Ik heb voor Chevremont gekozen om nog eens een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik heb jaren met veel plezier bij Sporting Heerlen gespeeld in voornamelijk de 2de klasse. Ik wil mij nog eens bewijzen in de eerste klasse. Chevremont lijkt mij een gezellige club met veel ambitie, dit heeft mijn keuze ook beïnvloed. De club ligt ook lekker dichtbij huis'.
'Mijn voornaamste doel is een positieve bijdrage leveren aan de prestaties van het eerste elftal. Tevens wil ik een vaste waarde worden in het team, om vervolgens een prijsje te kunnen pakken'.

Calvin Römer is 25 jaar oud en komt over van Lindeheuvel/heidebloem.
Hij heeft een vriendin maar woont op dit moment nog thuis bij zijn ouders. Calvin: ' ik heb voor Chevremont gekozen omdat ik zelf uit Kerkrade kom en ik weer dichterbij huis wilde spelen en aangezien Chevremont de hoogst spelende ploeg is in Kerkrade was de keuze makkelijk.
Het doel voor komend seizoen is om zo veel mogelijk doelpunten te maken en daarbij veel punten te behalen

Ragmani Carlo, hij is 22 jaar oud en komt over lindeheuvel/heidebloem
Hij woont nog thuis bij zijn ouders.
Zijn keuze voor Chevremont was vrij snel gemaakt omdat: 'ik nog jong ben en voor mezelf nog uitdaging wilde en voelde dat Chevremont mij die kans kon geven.
Zijn doel is om zich op zijn beste te kunnen laten zien en presteren, met Chevremont wilt hij goede resultaten behalen om uiteindelijk zo hoog mogelijk te kunnen eindigen.

Mirsad Huric, is 23 jaar en komt ook over van Lindeheuvel/heidebloem.
Op dit moment is hij aan het afstuderen op de sporthogeschool (sportkunde)  in Eindhoven.

Waarom gekozen voor chevremont? 'Ik heb een leeftijd bereikt waarin ik een stap hogerop wil proberen, daarnaast heb ik een goede band gehad met de trainer in hun gezamenlijke periode bij Schaesberg.
Zijn doel voor komend seizoen is: 'zoveel mogelijk speelminuten maken, consistent zijn in doelpunten/assists'.

Okan Karacalar, hij is 20 jaar oud en komt over van Groene Ster.

Zijn prive situatie ziet er goed uit. Veel werken, trainen en naar school gaan (kappersopleiding).
"
Okan: 'ik heb voor chevermont gekozen, omdat ik een zo hoog mogelijk amateurniveau wil spelen.
Mijn doel voor komend seizoen is basis plaats en speel minuten maken'.