kerkraadse sport en onderwijs komen samen op Sportpark d'r Kaffeberg

11 juni 2022 17:00

Basisschool st.Ursula heeft deze keer tijdens haar jaarlijkse sportdag de kerkraadse sport en het onderwijs korter bij elkaar weten te brengen. Op sportpark d'r Kaffeberg, de thuisbasis van voetbalvereniging Chevremont, gaven een aantal verschillende sportclubs kinderen een kans te ontdekken welke sport ze leuk vinden.

Zo waren er clinics van  volleybalclub vc Furos, tennisclub TCK'54, judo vereniging Arashi Nulland, bootcamp Maurice Romen en gastheer voetbalvereniging Chevremont. Voor de allerkleinsten waren er bovendien nog 'Hollandse spelen.' Aan de sportdag namen zo'n 250 leerlingen deel. De organisatie is zeer tevreden en voetbalvereniging Chevremont is in haar nopjes over deze samenwerking. 'We willen zeker ook maatschappelijk ons steentje in de wijken en regio bijdragen. Er is ons veel aan gelegen te laten zien dat vv Chevremont meer is dan enkel voetbal!' aldus een tevreden voorzitter  Ben Paulissen.