Chevremont weet weer wat winnen is!

30 mei 2022 20:15

Chevremont heeft de lastige uitwedstrijd tegen Geldrop met maarliefst 2-5 weten te winnen. Chevremont dat al een hele periode kampt met veel blessures, wist zich vandaag op een sublieme manier te revancheren voor de resultaten van de afgelopen weken.

Opnieuw moesten we vandaag met een waslijst aan afwezigen aantreden tegen Geldrop, dat bovenaan in de laatste periode staat. Er stond echter vandaag weer een team op het veld, dat goed in zijn taak speelde, waardoor Geldrop de grootste moeite had om kansen te creëren. Het was Eloy Cox die de 1e kans van de wedstrijd, helaas wat te zacht inschoot. Maar Luc Roex zorgde toch al vrij snel voor de openingstreffer met een schot buiten de 16 meter verraste hij de doelman van Geldrop, 0-1.

Eloy mocht vervolgens vanaf 11 meter aanleggen voor de 0-2, zijn inzet werd echter gepareerd door de doelman. Echter omdat deze te vroeg van zijn lijn afkwam, mocht de penalty worden overgenomen. Ditmaal schoot Lars Wolters hem wel binnen, 0-2. Geheel onnodig lieten we Geldrop vlak voor rust terug in de wedstrijd komen, 1-2.

Tijdens de rust moesten we helaas Brian Jacobs met een blessure wisselen en maakte Melvin Senden na lange tijd weer zijn rentree. Het was vervolgens Eloy die een schitterende aanval beloonde met prachtige stift over de doelman, 1-3. Even later maakte Lars zijn tweede doelpunt van de middag, op aangeven van Eloy (1-4).

Geldrop maakte nog wel de 2-4, maar het slotakkoord was toch voor de man of the match: Eloy Cox. Hij was vandaag een ware plaaggeest voor de defensie van Geldrop en beloonde zijn optreden met zijn tweede doelpunt (wederom een stifje over de keeper).

Markant detail vandaag was de invalbeurt van onze assistent trainer Rick Merken, hij moest door de vele afwezigen en de blessure van Casper Robijns, zijn opwachting maken ruim 10 minuten voor tijd.

Eindelijk weer blije gezichten aan Chevremont kant na de wedstrijd. Volgende week zondag staat de laatste thuiswedstrijd van het seizoen op het programma, thuis tegen Deurne. Waarna Chevremont zich kan gaan opmaken voor de nacompetitie.