De bal gaat weer rollen: Vanaf dinsdag 11 januari Starten de trainingen voor de jeugdafdeling

5 januari 2022 12:00

Vanaf dinsdag 11 januari is tot 20.00 uur buitensporten voor de jeugd weer toegestaan. Dat heeft het kabinet bekend gemaakt. Dit betekend dat onze jeugdafdeling weer 'door de week' mag gaan trainen.

De trainingen zullen om 18.00uur starten en de jeugdteams zullen op hun vaste trainingsdagen en tijden gaan trainen.
Douchen en omkleden is in de eerste week nog niet mogelijk op de accomodatie. Later in die week zal er wederom een landelijke persconferentie plaatsvinden berteft de coronamaatregelen. Afhankelijk van deze persconferentie zullen we de evt verdere mogelijkheden zo snel mogelijk met onze leden en vrijwilligers communiceren.