'Kerst drive inn.' met de auto "naar Chevremont"

7 december 2021 15:30

Door het coronavirus zijn ook in December alle activiteiten afgelast. Echter heeft Chevremont toch een leuk alternatief weten te bedenken. Op zondag 19 december is er op sportpark der Kaffeberg een echte 'drive inn kerstmarkt!' Kom met de auto en rijdt letterlijk ons sportpark "binnen"

Tijdens deze drive inn wil de vereniging als blijk van dank een kerst attentie aanbieden aan onze vrijwilligers voor hun inzet afgelopen jaar. Ook is er een leuke verassing voor onze jeugdleden die (met opa, oma, familie, papa en/of mama) door de drive komen. Verder is er "kerstman schieten", schiet jij de kerstman letterlijk van zijn fiets? ;-) zijn er fan artikelen te koop en is er een versnapering en drankjes "to go". Noteer maar alvast in je agenda... 19 DECEMBER van 11:00 t/m 16:00 uur.