v.v. Chevremont en trainer Rob Pierik verlengen samenwerking.

6 december 2021 19:15

Rob Pierik is ook komend seizoen trainer van voetbalvereniging Chevremont. Dat zijn club en trainer overeengekomen.
Rob is bezig aan zijn eerste seizoen bij de oudste club van Kerkrade en dat verloopt voor beide partijen tot volle tevredenheid.

Rob: 'ik ben enorm blij en trots, dat ik volgend seizoen verder kan bouwen aan iets moois binnen deze warme vereniging. We hebben een fantastische spelersgroep en binnen de vereniging wordt er hard gewerkt om een goede organisatie neer te zetten voor alle leden.'

Chevremont doet het zeer goed in de 1e klasse D. Het team staat tweede op de ranglijst met 18 punten uit 8 duels.

rob.jpgOp de foto v.l.n.r: bestuurslid technische zaken Rik Engelenburg, trainer Rob Pierik en voorzitter Ben Paulissen.