Chevremont opent 'eigen fanshop!' Bestel nu de nieuwe clubsjaal!

27 oktober 2021 11:30

Chevremont opent een eigen (online) fanshop. Via de website en de club app is het vanaf nu mogelijk om het 'fan domein' te bereiken. In de fanshop kunnen fanartikelen besteld worden, busreizen voor uitwedstrijden gereserveerd worden en een aanvraag geplaats worden voor een herdenkingstegel. Natuurlijk wordt er nog volop gewerkt aan het fan domein en zal het in de toekomst steeds uitgebreider worden.

' Pre - order nu de nieuwe club sjaal!

Het wordt weer kouder en de feestdagen komen steeds korter bij. Plaats een 'pre order'  voor 1 november en wees verzekerd dat je de nieuwe, mooie en warme Chevremont sjaal voor decemeber in huis hebt! Daarnaast profiteer je ook nog van een online korting.
(klik op de foto voor een voorbeeld van de sjaal)

ga direct naar de fanshop>>

Vragen over de (online) fanshop of over een van onze producten? stuur direct een mail>>