Bekerwedstrijden van start, de jeugd oefent

3 september 2021 15:00

Voor de senioren is de voorbereiding op het nieuwe seizoen is al een aantal weken aan de gang en komend weekend begint dan eindelijk weer “het serieuzere werk.”
Ook de Jeugd is inmiddels ook begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een overzicht van dit weekend:

Vandaag (vrijdag 3 sept.) zal ons 2e elftal het weekend vol voetbal aftrappen. Om 20.00 uur spelen ze in Brunssum de eerste bekerwedstrijd tegen Bsv Limburgia/Kamerland 2.

Zaterdag 4 september gaat de JO19-1 voor een oefenduel op bezoek bij UOW'02 JO19-1 (14.30uur)

de JO8-1 en de JO9-1 gaan op toernooi bij sv Langeberg. (Aanvang toernooi 9.30 uur)

zondag 5 september speelt het 1e elftal om 14.30 uur thuis de bekerwedstrijd tegen vv Schaesberg.

Het 3e elftal zal om 11.45 uur thuis aftrappen tegen UOW'02  4.  Om 9.30 uur staat er voor het 4e elftal op sportpark der Kaffeberg een echte derby op het programma. Dan komt  nieuwe fusieclub FC HAC op bezoek.

De dames starten hun bekerreeks met een uitwedstrijd tegen de dames van sv Brunssum aftrap is 12.00 uur.