Chevremont is per direct op zoek naar een accommodatie beheerder/materiaalman (m/v)

19 augustus 2021 17:30

Voor onze vereniging zijn wij op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger in de functie accommodatie beheerder/materiaalman (m/v)

Wil jij deel uitmaken van een leuk en gedreven team, werken met jongeren/jeugd en senioren die zeer enthousiast zijn om te (leren) voetballen en heb jij affiniteit met sport en in het bijzonder voetbal? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn de oudste voetbalclub van Kerkrade en zijn nog steeds groeiende in ons leden aantal. Wij zijn een vereniging die onze jeugd en senioren op de juiste en passende manier sport en vertier wil aanbieden. Plezier, alsmede persoonlijke ontwikkeling, staat zeer hoog aangeschreven bij vv Chevremont. Samen met al onze leden en vrijwilligers staan wij voor een goede en positieve uitstraling van de club. Naast de sport, is er ten alle tijden plaats voor ontspanning en gezelligheid. Ons eerste elftal is uitkomend in de 1e klasse Zuid ll en staat op sportief en maatschappelijk vlak hoog aangeschreven in de regio.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een  jonge gedreven en/of ervaren vrijwilliger in de functie accommodatie beheerder/materiaalman. Je bent dagelijks op de club voor het openen van de accommodatie en kleedlokalen, het uitgeven van de ballen en andere trainingsmaterialen en na afloop het sluiten van de accommodatie. Tevens ben je verantwoordelijk voor het wassen van de wedstrijdkleding en help je mee met de voorbereidingen voor aanvang van een wedstrijd.

Wat verwachten wij?

- Affiniteit met sport, in het bijzonder voetbal
- Een gemotiveerde en positieve houding.
- Goed kunnen omgaan met mensen
- Bereid zijn om scholing, cursus en/of opleiding(en) te volgen

Wat mag je van ons verwachten?

- Werken in een goede en positieve voetbal omgeving
- Werken met goede sportfaciliteiten
- Goede begeleiding door het bestuur
- Mogelijkheid tot eventuele vergoeding is bespreekbaar