voetbalvereniging Chevremont gastheer van het Palooza festival

3 augustus 2021 10:00

Het eendaags festival Palooza zal dit jaar gehouden worden op het terrein van onze voetbalvereniging Chevremont. Op veld 3 (oefenhoek) zal op zaterdag 28 augustus het all-in evenement plaats vinden. vv Chevremont is gastheer en de organisatie is stichting Palooza

Palooza staat bekend als het all-in festival van Parkstad. Een hele dag de beste live muziek en onbeperkt eten en drinken voor één vast bedrag!

Palooza is een festival dat jaarlijks plaatsvindt in Kerkrade. Het festival heeft in 2015 voor de eerste keer plaatsgevonden en was een groot succes. Het is een plek voor vrienden en familie om gezellig onder het genot van een hapje en een drankje samen te genieten van live muziek. Er zullen 6 bands optreden die cover muziek en eigen muziek spelen. Palooza geeft jonge bands de kans om hun muziek aan de buitenwereld te laten horen!

voor uitgebreide informatie en/of tickets kijk op de website: www.palooza-festival.nl